Vježbe protiv bolova u laktu i ručnom zglobu

Bolovi u zapešću ili laktu najčešće se pojavljuju uslijed ponavljajućih pokreta u laktu ili zapešću, ali i prstiju primjerice na radnom mjestu kod svakodnevnih poslova ili tijekom sportskih aktivnosti. Preporuča se izvođenje vježbi koje aktiviraju mišiće oba zgloba. Odabir vježbi individualan je, stoga predlažemo da se posavjetujete sa svojim liječnikom ili fizioterapeutom.

Kako bi vježbe izvodili pravilno i njima postigli što bolje rezultate držite se sljedećih uputa:

  • Vježbe izvodite redovno, više puta dnevno
  • Pravilno izvođenje vježbi važnije je od broja ponavljanja.
  • Počnite malim brojem ponavljanja te ga postupno povećavajte.
  • Pokretu ili vježbi koja vam zadaje najveći posvetite najviše pozornosti.
  • Pokreti trebaju biti tekući, izvodite ih brzinom koja vam je ugodna.
  • Konačan položaj vježbe zadržite nekoliko sekundi.
  • Dišite slobodno i ne zadržavajte dah između vježbi.
  • Ukoliko vam određeni položaj ili vježba stvaraju bol prekinite s izvođenjem vježbe i posavjetujte se s liječnikom.

Preuzmi kompletne upute za vježbu

PREUZMI